من و دانش آموزام








اینعکس من و دانش آموزام در سال تحصیلی گذشته است.

امروز ۳مهر  ۱۳۸۹ ؛فکر می کنید من که یه معلم هستم کجا بودم؟ تو کلاس درس؟ !!

 ابدآ. کاش تو کلاس درس بودم گرما و سرو صدای بچه ها رو می پذیرفتم. اگه روستا باید می رفتم درازای راه و گرمای اتوبوس کهنه ی اداره اموزش و پرورش رو تحمل می کردم.اما.....


اما امسال  پس از ۱۰سال کار تدریس در مدارس مختلف و ۵ سال دوری از شهر خودم؛ آموزش متوسطه و کارگزینی ناحیه ۲به من می گه باید برم و در مدارس دبستانی؛ در روستاهای دور به کار دفتر داری مشغول بشم. :یعنی تبدیل نیروی کارامد به مهره ی بی مصرف. این  توهین نیست. زیرا در سال های گذشته یک نیروی آموزشی رو بنا به درخواست خودش  با هزار زجر به اداری منتقل میکردند. و در ضمن امور دفتری رو هم یک دیپلمه می تونه انجام بده. و عمومآ اینگونه بود.


خب من امسال یک و سه مهر رو تو خونه گذروندم.به انتظار روزهای اینده.  شما  باشید چه کار میکنید؟ وقتی کسی نیست که صدای شما رو بشنوه. وقتی :


            کسی سر بر نیارد کرد پاسخ گفتن و دیدار یاران را....


نظرات 1 + ارسال نظر
MyTheme شنبه 3 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 04:44 ب.ظ http://www.mytheme.ir

سلام دوست عزیز
وب سایت MyTheme.ir (قالب من) گرافیک منحصر بفرد و بسیار جذابی برای قالب های رایگان وبلاگ در همه موضوعات و زمینه ها ارائه داده. اگه می خوای وبلاگت جذابیت زیادی واسه بازدید کنندگان داشته باشه پیشنهاد می کنم حتما یه سر بزن قالب ها رو ببین و انتخاب کن. موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد